تعميرات موبايل در محل

دوربين مدار بسته

تعميرات موبايل در محل

۱۳ بازديد

در ميان خدمات تعميرات متعددي كه از سوي مراكز تعمير سخت افزار ارائه مي شود، خدمات تعميرات در محل از محبوبيت هاي ويژه اي برخوردار است كه در اين مقاله مي خواهيم بيشتر به آن بپردازيم.

تعميرات موبايل در محل در حضور مشتري و محل مورد نظر او اتفاق مي افتد. اگر اختلال به وجود آمده براي گوشي خيلي عميق نباشد، تمامي مراحل تعميرات موبايل در محل اتفاق مي افتد. در اين روش تعمير كار با به همراه داشتن ابزار و تجهيزات لازم براي تعمير موبايل، به عيب يابي تخصصي موبايل پرداخته و سعي در تعمير آن خواهد داشت. موبايل ها يكي از وسايل پركاربرد در حوزه فناوري اطلاعات است كه همه روزه همه ما از آن استفاده مي كنيم. به خاطر همين استفاده زياد از گوشي ها، اختلال در آن ها، باعث ايجاد سر در گمي در صاحبان آن ها مي شود به طوري كه دوست دارند زودتر آن را تعمير كنند و دوباره موبايلشان را به دست گيرند.

تعميرات آيفون در محل براي آيفون داران محبوبيت بسير بالايي دارد. با توجه به آنكه گوشي هاي آيفون، از ارزش اقتصادي بالايي برخوردارند؛ گاها دارندگان آيفون، از سپردن گوشي هاي خود به تعميرگاه امتناع مي كنند. در اين صورت، اين عزيزان مي توانند از خدات تعميرات آيفون در محل استفاده كنند. بدين صورت كه تعميركار با مراجعه به آدرسي كه مشتري براي  او فرستاده است، مراجعه مي كند و به عيب يابي گوشي آيفون مي پردازد. تعميركار پس از عيب يابي تخصصي آيفون و فهميدن ريشه اختلال به وجود آمده، درباره استراتژي تعمير آيفون تصميمگيري مي كند. و اگر تجهيزات كافي را به همراه داشته باشد، همان جا به تعميرات آيفون مي چردازد.

يكي ديگر از ابزار هايي كه به صورت مداوم در عرصه سخت افزار و نرم افزار از آن استفاده مي شود، پرينتر ها هستند. تعمير پرينتر نيز نيازمند تخصص هاي ويژه اي است كه تنها از متخصصان تعميرات سخت افزار بر مي آيد. تعمير پرينتر نيز شيوه هاي مختلفي دارد كه در ميان آن ها تعمير پرينتر در محل، طرفداران بيشتري دارد. چراكه حمل و نقل پرينتر و لوازم جانبي آن تا تعميرگاه سختي هاي مخصوص خود را دارد و مشتريان ترجيه مي دهند تعميركار را به محل خانه يا شركت بياورند تا اين كه بخواهند خود به تعميرگاه مراجعه كنند. سنگيني پرينتر و زياد بودن لوازم جانبي آن از مشكلات مراجعه به تعميرگاه براي تعمير پرينتر است.

يكي ديگر از اقداماتي كه براي جلوگيري از آسيب ديدن به ساختار ابزار آلات مي توان انجام داد، سرويس متناوب اين دستگاه ها است. سرويس وسايلي نظير موبايل، كامپيوتر و پرينتر در دوره هاي زماني مشخص و متناوب، به سلامت محصول كمك بزرگي كرده و عمر مفيد آن را افزايش مي دهد. سرويس كردن اين وسايل، هم چنين از بروز اختلالات عميق و جدي جلوگيري مي كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.