قصه كودكانه صوتي

دوربين مدار بسته

قصه كودكانه صوتي

۱۶ بازديد

اگر شما هم جزو والدين پر مشغله ي اين روزها هستيد كه وقت كافي براي خواندن داستان براي كودكان خود نداريد، مي توانيد براي پر كردن اوقات فراغت فرزندان خود از قصه كودكانه صوتي استفاده كنيد. قصه كودكانه صوتي نه تنها در وقت و انرژي والدين شاغل صرفه جويي مي كند، بلكه يك داستان كودكانه را با شيوه اي كاملا اصولي و رعايت قواعد و اصول مختلف براي بچه ها روايت مي كند.

در قصه كودكانه صوتي راوي با استفاده از مهارت هاي كلامي، داستان را با لحني درست براي كودكان روايت مي كند و كلمات داستان را با تلفظ صحيح و حرفه اي ادا مي كند. فن بياني كه راوي در روايت قصه كودكانه صوتي به كار مي گيرد، متناسب با درك كودكان بوده و اين باعث مي شود تا كودكان بهتر داستان را بفهمند و با ماجراي آن درگير شوند. هم چنين درك بهتر موضوع داستان منجر به ايجاد انگيزه در كودك براي پيگيري و تمركز روي ادامه داستان نيز مي شود.

امروزه يكي ديگ از راه هاي سرگرم كردن كودكان با توجه به پيشرفت تكنولوژي و وسعت استفاده از موبايل و تبلت، بازي آنلاين كودكانه است. با ياد دادن بازي هاي آنلاين به كودكان و دانلود بازي هاي متناسب با سن آن ها، مي توانيد كودكان را از همان سنين پايين، با دنياي فناوري و كاركرد هاي آن آشنا كنيد. رعايت بازه زماني كه كودك به بازي آنلاين كودكانه مي پردازد، در اين موضوع اهميت ويژه اي دارد؛ زماني كه كودك به بازي آنلاين كودكانه مي پردازد نبايد از 1 ساعت در طول روز تجاوز كند. رعايت اين بازه زماني براي تمامي كودكان استاندارد مي باشد.

علاوه بر بازي هاي آنلاين، بازي هاي اجتماعي و گروهي نيز از 2 سالگي به بالا وارد دنياي كودكان مي شوند. بازي هاي گروهي مي توانند شامل بازي با همسالان در مهدكودك ها و يا بازي بزرگسالان با كودكان و وقت گذراني با آن ها باشد. كودكان دوست دارند با پدر، مادر، پدربزرگ، مادربزرگ و ساير بستگان خود وقت بگذرانند و با آن ها به بازي و سرگرمي بپردازند. اين علاقه در بزرگسالان فاميل نيز به وفور ديده مي شود؛ و ممكن است بارها در جمع فاميل و مهماني ها ديده باشيد كه بزرگسالان كودك را به سمت خود مي خوانند تا با او بازي كنند و خود و او را سرگرم كنند.

سايت وولك داراي بازي هاي متعدد و متناسب با كودكان گروه سني "الف" مي باشد كه شما مي توانيد با مراجعه به اين سايت و ورود به بخش بازي هاي آنلاين كودكانه، به تمامي اين بازي هاي جذاب و سرگرم كننده دسترسي داشته باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.